Skocz do zawartości

Nie Włącza Sie Plik Instalacji


murgal

Rekomendowane odpowiedzi

A moze jakos tekstowo sie da? Tylko jak, ja nic nie umiem :D
Pewnie się da, poczytaj sobie to http://docs.fedoraproject.org/install-guide/f11/en-US/html/ . Kliknij prawym przyciskiem myszki na ikonę i wybierz właściwości. Zobacz jakie polecenie jest wykonywane przy instalacji i wpisz je w terminalu jeśli pokażą się jakieś błędy to wklej je tu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sciągnij 64 bitową
Niekoniecznie. Na 32-bitowym procku nie ruszy wersja 64-bitowa, ale w druga stronę nie ma (nie powinno być problemu). Uogólniając wersja 32-bitowa jest "bezpieczna" dla każdego procesora.

Chyba, że z LiveCD jest jakoś inaczej :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

U mnie odłączenie neta nic nie dało. Jestem laikiem i od kilku dni próbuję zainstalować fedorę 12 z liveCD i lipa . Próbowałem przez terminal i nic. Raz udało mi się uruchomić przez terminal po angielsku. Po polsku nie działa. Mo komputer: AMD Duron 1298 MHZ 32-bity 256 ram dysk 40 gb ATA karta GeForce 6200. POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

256 ram