fuks Napisano Styczeń 9, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2010 (edytowane) Nie wiem czy temat w dobrym miejscu umieściłem... jeżeli nie to prosze administratora o przeniesienie. Wczoraj zainstalowałem fedore 12, brzydka jest al ok ;p W każdym razie strasznie mi muli internet, często w ogóle nie może wyszukać danej strony, stronki mi się ładują średnio minutę, ale pingi nie sa najgorsze, bo koło 30-40 ms. Jak zacznie ściągać, to jakoś leci, także chyba problem jest jakiś chyba tylko i wyłącznie ze stronkami. Nie instalowałem żadnych dedykowanych sterów, ustawienia sieci są na auto. Korzystam z routera draytek vigor 2800, do niego jest podpięta neostrada. Na xp-ku wszystko śmiga aż miło. Czy mógłbym poprosić o jakieś rady odnośnie rozwiązania tych problemów? Jeżeli chodzi o linux'a, to jestem w zasadzie zielony. Edytowane Styczeń 9, 2010 przez WalDo Jeden temat - jeden wątek. Część dot. myszki skasowalem. Załóż osobny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Styczeń 9, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2010 Korzystasz z FF czy z innej przeglądarki? → http://forum.fedora.pl/index.php?s=&sh...st&p=135824 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fuks Napisano Styczeń 9, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2010 Z FF, w takim razie spróbuję innej. Jaką polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Styczeń 9, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Styczeń 9, 2010 Ja korzystam z Opery, ale nie ma jej w repo. Ściągnij rpm z opera.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...