michaelx001 Napisano Luty 6, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 6, 2010 Witam, Jestem Laik przyznaje smile.gif próbowałem wszystkiego, żeby odtworzyć film w Totemie, ale cały czas pokazuje że mu brakuje Dekoder XVID MPEG-4, przedtem brakowało jeszcze dekodera do dzwięku, ale to mi się jakoś udało zrobić smile.gif. Filmy mi odtwarza mplayer jak odpalam z termianala. Co muszę zrobić, żeby film poleciał mi w totemie? Any Help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokar620 Napisano Luty 6, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 6, 2010 Zaglądałeś do poradnika ? Zacznij od punktu 2.10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michaelx001 Napisano Luty 7, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 7, 2010 Zaglądałeś do poradnika ? Zacznij od punktu 2.10. Zaglądałem, mam zainstalowane repozytorium RPMFusion? To też instalowałem su -c "yum install gstreamer-{ffmpeg,plugins-{bad,good,ugly}} \ xine-lib-extras{,-freeworld} libtunepimp-extras-freeworld" Czytałem poradnik, szukałem na froum, na google, robiłem różne rzeczy i dalej nic :lammer: Help Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Luty 7, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 7, 2010 su -c "yum install gstreamer-{ffmpeg,plugins-{bad,good,ugly}} \ xine-lib-extras{,-freeworld} libtunepimp-extras-freeworld" Powinno działać. Wklej tu co Ci wyrzuca w konsoli to polecenie, które zacytowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...