Skocz do zawartości

Totem 2.28.5 A Dekoder Xvid Mpeg-4


michaelx001

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jestem Laik przyznaje smile.gif próbowałem wszystkiego, żeby odtworzyć film w Totemie, ale cały czas pokazuje że mu brakuje Dekoder XVID MPEG-4, przedtem brakowało jeszcze dekodera do dzwięku, ale to mi się jakoś udało zrobić smile.gif. Filmy mi odtwarza mplayer jak odpalam z termianala.

 

Co muszę zrobić, żeby film poleciał mi w totemie?

 

Any Help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądałeś do poradnika ? Zacznij od punktu 2.10.

 

 

Zaglądałem, mam zainstalowane repozytorium RPMFusion?

 

To też instalowałem

su -c "yum install gstreamer-{ffmpeg,plugins-{bad,good,ugly}} \

xine-lib-extras{,-freeworld} libtunepimp-extras-freeworld"

 

Czytałem poradnik, szukałem na froum, na google, robiłem różne rzeczy :unsure:

i dalej nic :lammer:

 

Help

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

su -c "yum install gstreamer-{ffmpeg,plugins-{bad,good,ugly}} \

xine-lib-extras{,-freeworld} libtunepimp-extras-freeworld"

Powinno działać. Wklej tu co Ci wyrzuca w konsoli to polecenie, które zacytowałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno działać. Wklej tu co Ci wyrzuca w konsoli to polecenie, które zacytowałem.

 

yum install gstreamer-{ffmpeg,plugins-{bad,good,ugly}} \

> xine-lib-extras{,-freeworld} libtunepimp-extras-freeworld

Wczytane wtyczki: fastestmirror, presto, refresh-packagekit

Loading mirror speeds from cached hostfile

* fedora: ftp.icm.edu.pl

* rpmfusion-free: ftp.icm.edu.pl

* rpmfusion-free-updates: ftp.icm.edu.pl

* rpmfusion-nonfree: ftp.icm.edu.pl

* rpmfusion-nonfree-updates: ftp.icm.edu.pl

* updates: ftp.icm.edu.pl

Ustawianie procesu instalacji

Pakiet gstreamer-ffmpeg-0.10.9-1.fc12.i686 jest już zainstalowany w najnowszej wersji

Pakiet gstreamer-plugins-bad-0.10.17-2.fc12.i686 jest już zainstalowany w najnowszej wersji