Karolina912 Napisano Kwiecień 2, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 2, 2010 Otóż ściągnełam wersje i386 Fedory 12 po zainstalowaniu zobaczyłam że jest problem z zainstalowaniem aktualizacji. Moim zdaniem problem tkwi w tym że system wykrywa mój 64-bitowy procesor (Pentium D) i pod niego automatycznie wykrywa aktualizacje. Domyślam się że musze też albo zmienić jądro na i686 albo wymusić paczki oprogramowania na i386. I teraz takie pytanie jak mam to zrobić ? Preferuje bardziej tą 2 opcję jako że słyszałam że jest lepsza. Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Kwiecień 2, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 2, 2010 hymmm coś kręcisz pokaż wynik poleceń uname -a oraz yum check-update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karolina912 Napisano Kwiecień 2, 2010 Autor Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 2, 2010 wiesz ja ogólnie nie znam się na linuxie jestem początkującą po przejściach że się tak wyraże : D Linux Karolina 2.6.31.5-127.fc12.i686.PAE #1 SMP Sat Nov 7 21:25:57 EST 2009 i686 i686 i386 GNU/Linux a jezeli chodzi o update to lepiej nie wysyłac bo jest tego ok. 550 czyli moje przekonanie okazało się błędem teraz takie pytanie co mam zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Kwiecień 2, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 2, 2010 teraz takie pytanie co mam zrobić ? yum -y update i czekać. W razie błędów wklej całe wyjście. EDIT: Btw. nikt tu jeszcze takich domysłów nie miał jak Ty w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@Sorror Napisano Kwiecień 4, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Kwiecień 4, 2010 Dla własnego dobra polecam: yum remove PackageKit wraz z 3 zależnościami jakie wyskoczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...