Skocz do zawartości

Fedora 37 KDE - Czarny ekran przy instalacji


sir_baobao

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem, że to wina programu. Wypalałem pendrive programem rufus, balena i innymi. Otóż problem polega na tym, że z pobranego iso ze strony fedory, gdy odpala się te pierwsze czarne menu, żeby wybrać czy chcesz live czy od razu instalacje to w pierwszym pojawia się czarny ekran i wskaźnik myszy, a drugi tryb nie działa. Jest tam kernel 6.xx.

Mam linuksową ulubioną nvidię rtx 2060 oc, pewnie to przez nią jest problem. Jestem początkujący w linuksie, a potrzebuję nauczyć się fedory, bo szkolę się na programistę i dobrze umieć fedorę, a po forkach nie chcę skakać bo wymierają.

Jak to ruszyć? Ma ktoś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może spróbuj pobrać Fedorę z innym środowiskiem np. Mate:

https://spins.fedoraproject.org/pl/

Przeprowadź instalkę z tego iso. Gdy Fedora jest już zainstalowana, w każdej chwili środowisko graficzne można doinstalować lub odinstalować.

Ja bym sprawdził jeszcze czy Twoja karta jest wspierana przez Fedorę. Z drugiej strony w którymś programie mógł być błąd i iso został źle przygotowany. Użyj może Fedora Media Writer. Tu błędy raczej nie powinny występować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, sunrise napisał:

Przy bootowaniu wybierz, z menu "Troubleshooting" a następnie "Start Fedora-KDE-Live 37 in basic graphics mode"

Wróciłem do gnome, na gnome poszedło od strzała. Ale dzięki kolego!

21 godzin temu, zibi743 napisał:

Może spróbuj pobrać Fedorę z innym środowiskiem np. Mate:

https://spins.fedoraproject.org/pl/

Przeprowadź instalkę z tego iso. Gdy Fedora jest już zainstalowana, w każdej chwili środowisko graficzne można doinstalować lub odinstalować.