kamillys Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Interesuje mnie, czy użytkownicy Fedory mają windowsa, czy nie i dlaczego. Osobiście nie mam, i nie planuje go zainstalować. Jakoś bez niego sobie radze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annoth Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 ja mam i na razie większość czasu spędzam pod nim bo jestem wybitnie początkujący i pod fedorą jakoś neta nie mogę skonfigurować... poza tym nie jestem sam w domu a reszta rodziny jakoś nie ma zamiaru poznawać tajników linuksa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniello Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Ja musze, ze względu na rodzinkę Link to comment Share on other sites More sharing options...
edas Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 ja chcę bo lubię pracować na windzie 2003sbs, pozatym jak brat siada do kompa to zawsze włącza windę i jak po nim ja siadam to jadę na windzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karlik Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Mam, bo musze (rodzinka), ale nie uzywam (czasami sie zdazy) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wizkid Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Ja mam ale wywalam. Po prostu kiedyś wręcz nałogowo grałem online w CoD. Ogólnie dużo grałem. Ale teraz jakoś mi przeszło. Więc WinXP paszoł won ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasp Posted May 6, 2006 Report Share Posted May 6, 2006 Ja jak Daniel_2005 jestem zmuszony ze względu na rodzinę.. ale już zaczynam odchodzić od tego i co raz bardziej zmniejszam partycje windy.. Edit: Dzięki Daniel_2005 zdarza się Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamillys Posted May 6, 2006 Author Report Share Posted May 6, 2006 heh... ja mam własnego kompa, i nikt się do niego nie dobiera Link to comment Share on other sites More sharing options...