irzykus Napisano Luty 16, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2009 Witam serdecznie forumowiczow szukam programu do tworzenia mix'ow chodzi mi glownie o takie do tworzenia mixtape'ow czyli polaczyc kawalki i ladne przejscia zrobic mam nadzieje ze ktao ma jakis taki programik bo ja nie nie znalazlem pod fedorke a na windowsa tak lecz nie bardzo moge odpalic :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 16, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2009 Audacity to nie to? Ardour(.org)? Tak rzucam. Nie znam się, nie wiem czy o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SeeM Napisano Luty 16, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2009 mój brat i ja radzimy sobie z Audacity - ma generalnie to co GoldWave i do tego możliwość składania ścieżek do kupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Luty 16, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 16, 2009 tak zupełnie z kamienia, jakbyś chciał się zagłębić w temat to przejrzyj np. tę stronkę http://linux-sound.org/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qmic Napisano Luty 17, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 17, 2009 Tak zupełnie szczerze to jedyne co się nadaje do poważnego montażu to Adobe Audition tak więc Linux odpada. Chociaż proste przejścia w Audacity można robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...