Moist Napisano Luty 18, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2009 może głupie pytanie, ale nie mogę tego wygooglowac niestety jakoś czy ktoś instalowal fedore na modelu ktory podałem w temacie ? ja już raz próbowałem, ale nie znalazłem np sterów do WiFi i do dźwięku, a jestem niestety początkujący i nie wiem dokładnie co i jak szukać. nie znam nawet modelu karty WiFi skanowałem min "SiSoftware Sandra" ale pokazuje mi tylko producenta czyli broadcom, z tego co pamiętam to problem był też ze sterami do czytnika kart. przepraszam jeśli pytanie głupie, ale nie wiem jak sobie z tym radzić a mam serdecznie dość tej za***nej visty. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 18, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2009 Nie wiem jak z dźwiękiem, ale do wifi powinien się przydać moduł kmod-madwifi. Zajrzyj na http://fedora.pl/poradnik, sprawdź jak zainstalowac RPMfusion a potem yum install kmod-madwifi Oczywiście przez połączenie kablowe Mam nadzieję, że coś takiego masz jeśli piszesz na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moist Napisano Luty 18, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2009 jak posadziłem fedore9 to nie mogłem skonfgurowac nawet połączenia po kablu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Luty 18, 2009 Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2009 F10 powinna byc lepsza. Ściągnij sobie LiveCD → http://download.fedoraproject.org/pub/fedo...0-i686-Live.iso i wypróbuj. Jak się uda to masz opcję instalacji na HD. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Moist Napisano Luty 18, 2009 Autor Zgłoszenie Share Napisano Luty 18, 2009 no właśnie nie pomyślałem o live Cd...tylko, że ten adres który mi podałeś nie wchodzi ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...