goro Napisano Sierpień 16, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 16, 2011 Witam Zainstalowalem wlasnie fedore 15 . Wczesniej mialem 14 i bylo ok ale teraz strasznie nie podoba mi sie Gnome. Chcial bym poeksperymentowac ze srodowiskami i wybrac najlepszy. W jaki sposób moge zmienic srodowisko na inne (KDE, LXDE, XFCE, Security, Electronic-Lab, Games, Design-suite i inne) . Jestem zielony i najlepiej wytlumaczyc krok po kroku. Jak wlaczyc konsole bo przez AL +F2 cos mi sie pokazuje ale jak wpisuje przyklad " su " i wcisne enteru sie zamyka tak samo z innym poleceniami. Nie moge nic zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Heos Napisano Sierpień 16, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 16, 2011 KDE su -c ' yum install @kde-desktop' Xfce su -c 'yum groupinstall XFCE' LXDE su -c 'yum install @lxde-desktop' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SeeM Napisano Sierpień 16, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 16, 2011 yum groupinstall xfce-desktop i zamień środowisko graficzne przy logowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
@WalDo Napisano Sierpień 16, 2011 Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 16, 2011 Jak włączyć konsole bo przez AL +F2 Alt+Ctrl+F2, ale nie musisz przechodzić do konsoli tekstowej - możesz skorzystać emulatora terminala. → http://wiki.fedora.pl/wiki/Poradnik#Jak_uruchomi.C4.87_terminal_w_trybie_graficznym.3F - pozostałe punkty poradnika też radzę przeczytać. Temat przenoszę do właściwego działu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goro Napisano Sierpień 17, 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano Sierpień 17, 2011 Czy jak już zmienię środowisko to muszę mieć inne programy niż np z gonme na kde to potrzebne mi będą programy na kde ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...