Skocz do zawartości

Ubuntu Vs Fedora


DamianLINUX

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Ubuntu juz 3 miesiące ale szczerze to nie jestem specjalnie zadowolony. Zawsze sa jakies problemy których moim zdaniem nie powinno być. Jeszcze społeczność ubuntu to porażka a przynajmniej polska ponieważ ja pisze temat w przedszkolu linuksa pisze, że jestem zielony w linuksie a oni poszukaj sobie nie umiesz formulowac pytan itp. Rece opadaja. Dla tego mysle ze to forum i ta dystybucja bedzie lepsza dla mnie. Mam nastepujace pytania. Przesiadal sie ktoś z was z ubuntu na fedore lub na odwrót. Używaliście tego i tego jakie macie odczucia do tych dystrubucji. Jak przebiega instalacjia Fedory 8 z GNOME. Czy sa jakis e-booki albo HOWTO. Z góry dziękuje za odpowiedzi i uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic