rekah Napisano Grudzień 11, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 11, 2005 tak jak w opisie otwieranie w tym samym oknie, jak to ustawic ?? standardowo w gnome foldery otwieraja sie w nowych oknach, jak zrobic zeby sie otwieraly w jednym i tym samym oknie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miszcz Napisano Grudzień 11, 2005 Zgłoszenie Share Napisano Grudzień 11, 2005 Tu masz odpowiedź: http://faq.fedora.pl/#nautilus-spatial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bur Napisano Luty 22, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2010 Witam, jestem nowy w Linuxie i strasznie irytuje mnie ten problem i nie moge znalezc rozwiazania, a podany wyzej link raczej odnosi sie juz do czegos innego...some help? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jusko Napisano Luty 22, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2010 Otwieramy jakiś folder-->Edycja-->Preferencje-->Zachowanie-->Otwieranie w oknie przeglądarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borzole Napisano Luty 22, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2010 Swoją drogą, dlaczego to masakryczne ustawienie jest cały czas domyślnie włączone ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raven Napisano Luty 22, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 22, 2010 Ponieważ jest lepsze. Serio. Niestety, w 2.30 domyślnie używany będzie tryb przeglądarki. Wynika to wyłącznie z dostosowania pod nadchodzące, oparte na gnome-shell, wydanie 3.0 GNOME-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thof Napisano Luty 23, 2010 Zgłoszenie Share Napisano Luty 23, 2010 No i przy ustawieniach domyślnych nautilus działa dużo szybciej niż w trybie przeglądarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...